Alla inlägg under mars 2011

Av Rebecca Lod - 16 mars 2011 11:50


Oj jag sov länge idag ända till kl 11.00 :) Fast det var skönt ! 

Älsklingen ligger fortfarande och slöar i sängen fast ja ska dra upp han nu så han käkar frulle med mig :D Hehee


Idag är det fint och solit ute precis som igår :) 

Undra vad man ska hitta på inte så kul att bara sitta här när de är fint ute fast ja sitter dock fast i trädet och här finns väl inte så mycket att göra ! "/ :P Hehee


Hepp nu ska ja käka frulle ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 14 mars 2011 15:53


Ååh jag blir så ledsen varför ska inget kunna gå bra för mig ? 

Det känns inte som att ingte kan gå bra utan problem för mig ! 

Sitter just nu och väntar på att älsklingen ska komma hem från jönköping så vi kan åka till skövde och kolla fal våran lilla bebis mår bra ! "/ Jag hoppas verkligen att allt är bra och att dom hittar varför jag har så fruktansvärt ont hela tiden ! 

Jag orkar inte med all denna oro och undran hela tiden ! "/ 


Skriver väl kanske lite senare när vi kommit hem ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 9 mars 2011 23:48

Usch börjar bli ganska trött nu ! 
Idag har jag läst lite mer teori och så har jag faktiskt tvättat lite till ! :) 
Just nu sitter jag iaf och väntar på mitt Hjärta som är ute i garaget med Alex och fixar hans ljud eller nått till bilen ! 
Hoppas dom är klara snart så jag och älsklingen kan sova för jag är TRÖTT och vi ska upp ganska tidigt för att åka till Skövde ! :) 
Skriver några rader imorgon ! 
NattiNatti

Av Rebecca Lod - 9 mars 2011 21:31


Tycket detta är lite gölligt :) 

Av Rebecca Lod - 8 mars 2011 23:55


Nu är det dags att krypa ner i sängen med min underbart knäppa pojkvän :) <3

Av Rebecca Lod - 8 mars 2011 23:53

Tycker denna är väldig bra ! 

Av Rebecca Lod - 8 mars 2011 15:33


Tjoho vad jag varit duktig idag :) Hahaa Jag har läst massa teori och så tvättar jag en massa tvätt och sådär känner mig iaf ganska duktig ! 

Men att läsa teori är ju inte så jätte kul :P Hahaa Ja läser några sider sen kollar ja tv sen läser några sidor gör något annat sen läser lite.. 

Men får hoppas att lite fastnar iaf så jag kan ta mitt förbannade körkort någon gång ! Höhöö 

Hepp nu ska jag hänga upp lite tvätt ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 7 mars 2011 10:21


Tjoho för det första så känner jag mig på bra humör idag :) Bara så alla vet ! Hehee


Jo, jag såg ett klipp på youtube här om dagen om halal slakt ! Fy fasen säger jag bara så jädra vidrigt och absolut inte okej ! 

Jag tycker det är helt sjukt att man gör så här mot dom stackars djuren ! 

Jag är inte så jätte insatt i sådant här men för mig räckte det att se detta klipp !

För er om vill se detta hemska klipp kan göra detta på denna länken.

http://www.youtube.com/watch?v=WMxY8nH-0co&feature=channel_video_title


Jag själv klarade knappt att se 1 min innan jag mådde skit dåligt ! 


SJUKT !


Ne nu ska jag käka frukosgt ! :)


ByeBye

Ovido - Quiz & Flashcards