Alla inlägg under februari 2011

Av Rebecca Lod - 28 februari 2011 19:03


Usch har inte skrivit på några dagar men efter att vi flyttade i lördags så var jag jätte trött och igår och idag har jag inte alls mått bra tror ja har feber "/  så har sovit nästan hela dagen idag "/ 


Ajja har iaf käkat för en stundsen så är mätt och go nu fast jag är JätteJätte sötsugen fast har inget godis kvar ! :O  Buuh Hajja får se vad ja ska hitta på resten av kvällen ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 26 februari 2011 09:10


Hahaa Så jävla bra iaf typ 2 min in i klippet :) 

Av Rebecca Lod - 26 februari 2011 09:08


Nu börjar vi snart flytta alla saker ! Gött hoppas det går FortFort för ja orkar absolut inte greja mer nu ! Får se om ja skriver något mer idag kanske blir lite ikv ! 


Av Rebecca Lod - 26 februari 2011 07:59

Av Rebecca Lod - 26 februari 2011 06:03


Usch har fortfarande inte sovit något och de finns fortfarande saker som behövs packas ner ! "/ Ska börja flytta alla saa´ker om typ 4 timmar :O Shit jag orkar verkligen inte mer och hungrig är jag också så ska se om ja hittar något jag kan äta sen så ska ja faktiskt försöka sova lite så får min älskade pojkvän fortsätta packa och om ja känner mig rätt så kommer ja vara ganska grinig och trött sen idag ! "/ 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 25 februari 2011 21:28


  



Jag vill att det ska bli väldigt mycket sommar nu ! :)

Av Rebecca Lod - 25 februari 2011 16:59


Gaah imorgon flyttar vi och vi har massa kvar att packa å jag är helt slut ja orkar verkligen inte ! :O Känner mig skitsvag i kroppen idag och mår inte allt okej ! 

Så typiskt att man ska känna så när man verkligen inte får känna så "/

Jajaa får iaf försöka de får bli vad det blir ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 24 februari 2011 17:22


Tycker faktiskt att denna låten var ganska go :) 

Ovido - Quiz & Flashcards