Alla inlägg under juni 2011

Av Rebecca Lod - 17 juni 2011 12:15


Amerikanen Ed Jarrett byggde världens högsta sandslott år 2003, sedan slog han sitt eget rekord år 2007, och nu är han tillbaka med sitt tredje bygge. Ett 12 meter högt sandslott, som just har registrerats i Guiness rekordbok som världens högsta sandslott någonsin.

 
 

Av Rebecca Lod - 12 juni 2011 12:07

Den person som förändrat mitt liv är nog faktiskt min pojkvän!






















Vi träffades i november någon gång 2007 och blev sedan tillsamans i december 

jag var så otroligt glad att det hade blivit vi jag var kär på riktigt

för första gången !

Vi förlovade oss strax innan vi hade varit tillsammans i 6månader.


Tiden innan jag hade träffat Edd hade varit väldigt jobbiga för mig och det var mycket som hänt under åren!

Jag åt knappt något under en lång tid och viste inte riktigt 

vem jag var eller vem jag ville vara 

jag var också ganska bråkig både "ute" och i skolan skulle höras och synas !

Många tror att jag levt glatt och lyckligt hela livet 

men mitt liv har inte alltid varit en dans på rosor!

Men efter att jag allt mer vara med Edd började jag hitta mig själv och jag 

lugnade ner mig,

Jag kunde för första gången i mitt liv börja öppna mig 

jag vågade berätta saker jag inte pratat med andra om !

Han förstod mig på RIKTIGT och jag kände mig trygg och lugn när jag

var med Edd !

Under dessa 3½ åren som vi varit tillsammans har vi verkligen varit med om 

både roliga och tråkiga saker tillsammans men 

trotts det tråkiga har vi hängt ihop och tagit oss igenom det tillsamanns!

Det finns tusen olika skäl till varför just Edd har förändrat mitt liv 

men huvudsaken är att han vet varför !

Vare sig jag och Edd kommer hänga ihop hela livet eller inte 

så kommer han alltid vara en av dom som ligger mig varmast hjärtat 

och jag kommer alltid minnas och älska han för allt de han gjort för mig !

Av Rebecca Lod - 12 juni 2011 12:01






 


 


 

 

Av Rebecca Lod - 11 juni 2011 23:27


Usch det har verkligen blivit dåligt med uppdatering här nu på bloggen ! "/ 

Önska att jag hade orken och fantasin till att skriva lite oftare men vissa dagar känner jag bara att jag verkligen inte kommer på något vettigt att skriva och då blir det att jag inte skriver alls ist  

Men jag ska verkligen försöka att bättra mig !


WellWell Idag har jag varit i väg på kss med Brorsan som var tvungen att gipsa sin hand ! ( Lyckad studentdag / natt för han igår ) 

Och som sagt så tog Ludde studenten igår så det blev lite firande av honom och senare på kvällen så blev det en lugn kväll för min del i soffan ! 


Imorgon så har jag och mitt underbara hjärta hållt ihop i 3½ år !   

Tiden går verkligen fort känns det som och jag älskar han OTROLIGT mycket ! 


Nu blir det lite tv tittande sen gosa ner sig i sängen med älskligen ! 


NattiNatti

Av Rebecca Lod - 8 juni 2011 15:17

Av Rebecca Lod - 8 juni 2011 02:28


Bebis


   V.30

Av Rebecca Lod - 8 juni 2011 02:18


Usch nu förstår jag vad andra menar med att ens "vänner" inte längre finns där när man är gravid ! 

Jag vet med mig att jag själv inte varit den bästa på att höra av mig men de flesta vet som sagt att jag inte haft de lättaste veckorna och visst det kanske inte är så lätt för alla att förstå hur man känner och mår när man själv inte gått igenom det ! 

Men jag försöker ändå höra av mig för att kolla hur mina "vänner" mår och har det så ofta jag orkar !


Gaah nog om detta orkar inte lägga mer energi på detta för det har verkligen visat sig vilka som alltid finns där oavsett och de är dom jag kommer lägga min energi på ! 


NattiNatti !

Ovido - Quiz & Flashcards