Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Rebecca Lod - 26 mars 2011 16:50


Usch det finns sånna jävla idioter !

Igår blev min bror rånad och fick en kniv mot halsen hur jävla sjukt är inte det ? 

Ska man inte kunna gå ute en kväll utan att sånt ska hända ? 

Jag vet att min bror inte är en ängel men sånt här ska inte hända någon ! 


Fy fan ! 

Av Rebecca Lod - 26 mars 2011 16:13


Idag har jag varit duktig och städat vårat rum och så medans älsklingen och hans mamma varit duktiga och städat ur våran gamla lägenhet i tidaholm ! :) 

Snat kommer dom hem och då blir det maaaat :)

Göttans för jag är väldigt hungrig nu ! :) Hehee


Ikv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för Älsklingen och Sebbe ska

spela tv-spel ikv "/ Inte så jätte kul och sitta å glo på det : P Hahaa

Ajja vi får väl se kanske blir lite film mys med älsklingen iaf.. :)


ByeBye 

Av Rebecca Lod - 26 mars 2011 13:09


Så fruktansvärt gött väder ute ! 

Tänk vad lite sol kan ändra humöret och egergin ! :) <3


 


Ovido - Quiz & Flashcards