Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Rebecca Lod - 23 mars 2011 11:21


Gaah jag får panik på alla artiklar å skit innan ja blev gravid nu för andra gången så hörde jag inget om förtigt födda m.m Men nu då ploppar det upp massa artiklar om att det är större risk att föda förtidigt om man gjort det innan å massa så typiskt när man redan är orolig som att det inte räcker ! Bläää ja ska sluta att läsa tidningar å kolla på tv tills augusti ! 


Jag ska iaf snart ringa mvc och be om att få prata med en kurator eller något för jag håller på att gå under med alla tankar å funderingar och känner att ja behöver någon att prata med och få stöd !


Jajaa nu ska jag försöka tänka positivt och hoppas på att jag är en av dom som slipper föda förtidigt än gång till ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 23 mars 2011 11:12


 


 


 

 


 

Av Rebecca Lod - 23 mars 2011 00:57


Hmm det är väldigt många som diskuterar detta om att jorden kommer gå under 2012 jag själv har inte tänk så mycket på det och det känns inte speciellt troligt för mig.


Men så läste jag detta :

om du adderar datumet USA förlorade många liv 11/9-2001 med datumet vågen kom i japan 11/3-2011 får du datumet 22/12-2012 . Det är då maya indianernas almanacka tar slut och det är då de förutspår jordens undergång.


Då börjar jag faktiskt undera lite jag tror kanske inte att jorden kommer gå under just 2012 men jag tror säker att det kan hända något stort !

Tycker det är skit läskigt att tänka på att jorden faktiskt kommer gå under någon gång även om det inte händer just nu eller på många år !


Sen finns det dom som säger att det är vi människor som förstör jorden med allt skräp m.m och de är ju ganska troligt och bevisat !


Ja vad tror ni ?

Kommer jorden gå under 2012 ? 


Ovido - Quiz & Flashcards