Alla inlägg under september 2011

Av Rebecca Lod - 30 september 2011 11:12


Hej och god morgon ! 

Har gosat lite med lillkillen fast nu sover han så sött :) 



Ush igår var första gången på två år som jag kollade på korten som va tagna på underbara saknade Tindra tårana bara sprutade och det kändes verkligen skit jobbigt !  "/ Saknar henne så fruktansvärt mycket vissa dagar är smärta mer än andra men hon skulle ju vara här nu här med oss ! 

Men ist fick vi våran egna lilla skyddsängel 



En ängel flög förbi 
Mot himmelen så fri 
Men hon lämnade sitt leende på vår jord ! ♥

Av Rebecca Lod - 18 september 2011 12:14



 

Av Rebecca Lod - 18 september 2011 01:43


Puuh tänkte skriva ett litet inlägg här i bloggen ! 


Det har väl inte hänt så väldans mycket intressanta saker för min del sen jag skrev sist utan jag sitter för det mesta hemma med min goa son eller så umgås vi med mina underbara vänner !



Håller också på att leta efter en lite större lägenhet så får väl se om vi kan hitta någon bra snart ! :)


Nu är det allt dags för sängen så jag hinner sova lite innan lillkillen vaknar och vill ha mat ! 


Betwin

Har också ändra lite på bloggens utseende och bytt namn som ni kanske ser ! 


NattiNatti !

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards