Alla inlägg under april 2012

Av Rebecca Lod - 11 april 2012 12:09


Usch idag är det ingen bra dag för någon av oss här hemma och skit  tråkigt väder är det också ! "/

Leon är tjurig och gnällig och jag har huvudvärk som inte vill släppa, illamående och allmänt trött och svag i kroppen och Eddie ligger och sover för att han inte kunde sova riktigt i natt !

Hoppas dagen går fort så vi kan lägga oss och sova och hoppas på en bättre dag imorgon ! :) 


Hoppas iaf att ni andra har en bra dag !

Av Rebecca Lod - 7 april 2012 10:43


Jag vet att jag varit sämst när det gäller att uppdatera ! 


Det har hänt en heldel sen jag skrev sist Leon växer och tiden går så otroligt fort !

Jag har också fått veta att Leon ska få ett syskon i september, ska bli så otroligt roligt och spännande fast samtidigt är jag faktiskt lite fundersam på hur det kommer bli lite svårt att förstå att vi ska ha en liten bebis till och dessutom kommer det skilja ganska exakt 1 år och 2månader så det blir tätt men det kommer säker bli och gå jätte bra :) 


Idag ska de vara så kallad påsk ? Tycker det ser mer ut som det skulle vara jul men i eftermiddag blir det iaf middag hos min sambos mamma och syster ! 


Hoppas alla får en trevlig och bra påsk ! :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards