Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Rebecca Lod - 22 mars 2011 18:35



Ååh jag vill börja fixa mina naglar igen fast det får vänta ett tag sen har jag inte ekonomi till det just nu "/

Men så är det man får prioritera ibland!

Livet går ju inte under för det ! :)  

Av Rebecca Lod - 22 mars 2011 12:42


 

Av Rebecca Lod - 22 mars 2011 12:28


God morgon ! 

Solen lyser och de är ganska gött ute men det blåser som fasen här ju :O 

Usch om det inte blåst så hade det varit riktigt vartm och gött ute ! 


Iaf jag skulle ju försökt fika med Belinda gumman idag men tror inte jag kan ta mig till falköping "/ Buuh det är naktdelen när man bor utanför stan att man inte kan dra iväg när man vill ! 


Men men vi får väl se om de kanske kan lösa sig !

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sen fixa lite ! 


ByeBye

Ovido - Quiz & Flashcards