Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Rebecca Lod - 29 mars 2011 19:20


Jag har fastnat så för Byxdressar ! 

Tycker det är riktigt snygg och bekvämt till sommaren !



 


   


                 

Av Rebecca Lod - 29 mars 2011 19:13


Usch denna dagen har varit en riktig skit dag tycker jag ! 

För det första så hade jag skit svårt att somna igår tror ja somnade vid 03.30-04.00 någon gång"/ Inte nog med det jo då skulle vi upp kl halv åtta för att åka på två möten i tidaholm as trött å sleten kom hem helt död la oss i sängen vilade lite sen var jag tvungen att fixa middag och inte nog med allt detta utan jag börjar bli sjuk också !!! Och älsklingen ligger i sängen med feber och förkylning också ! 

En riktigt dålig dag sen har ju vädret varit as dåligt också så det har ju inte gjort saken bättre !


Happ detta blev ett riktigt gnäll inlägg men det är inte så ofta jag gör det så ; P Hahaa Vi alla har våra dåliga dagar ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 29 mars 2011 00:09


Klänningar från Nelly.com

 


 


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards