Alla inlägg under juli 2011

Av Rebecca Lod - 30 juli 2011 13:53


Söndagen den 24/7-2011 kom våran älskade son Leon Samuelsson !

Vikt: 2695 g

Längd: 46 cm


     

4,5 timmar gammal <3

Av Rebecca Lod - 19 juli 2011 01:33


Ååh jag känner mig så hjälplös !

Jag vet inte vad jag ska göra eller hur detta ska fixa sig ! 

Jag vet iaf att jag måste försöka tänka positivt och finnas där och stötta hur jädrigt och jobbigt det än känns !

Tänker aldrig svika dig <3



Jag längtar så efter min och älsklingen lilla bebis !

Nu är det bara någon vecka kvar :) <3 

Av Rebecca Lod - 15 juli 2011 17:10


Nu var det lääänge sedan jag skrev igen "/ Usch och fy på mig men jag är så fruktansvärt trött hela dagarna så ja orkar inte riktigt tänka på att blogga ! 


För några dagar sen hade jag en kompis som miste sitt barn och det finns liksom inte riktigt ord för det ! "/

Jag vet att man kan känner sig ensamast i världen om det och det är svårt att komma tillbaks till det "normala" men jag vet att detta paret är starkare än vad dom kanske känner sig ! 

Jag kommer iaf alltid finnas där och stötta dom när om än vill !


Dom senaste veckorna har flera av mina vänner mist sina barn ! Jag förstår faktiskt inte riktigt meningen med detta !? 
Alla säger att det finns en mening med allt som händer men hur kan det vara mening med att sånt här händer ?

Det gör så ont i mig för jag vet själv så väl hur det känns att förlora sitt barn och det är verkligen inget jag vill att andra ska behöva uppleva !

Världen är allt bra konstig mååånga gånger ! 


Styrke kramar till alla er <3 !


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards