Alla inlägg den 25 mars 2011

...

Av Rebecca Lod - 25 mars 2011 12:30


Tänk vad en liten sak kan få ett bra humör till att sjunka till ganska bra !

Minsta lilla med min gravidation som känns konstigt eller bara dyker upp gör mig så förbannat orolig även om det bara är lite eller att man känner av de lite grann ! 

Och självklar hör det till å det kanske inte är så konstigt att jag blir orolig men ibland önskar jag att jag kunde lugna ner mig lite och tänka logist men ist tänker jag alltid de värsta !

Kan bli ganska jobbigt i längden och ja kan inte riktigt njuta av denna tiden som gravid ! "/ 

Men vi får hoppas att allt är i sin ordning och att allt blir bra i slutändan ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 25 mars 2011 10:22


Ja idag är jag på lite bättre humör ! 

Underbart väder ute idag och pappa fyller år idag också så vi ska till honom sen å fira med god mat och så :) Mmh Gött ! 


Har inte en aning om vad man ska hitta på resten av dagen / Kvällen men det får vi väl se sen om vi kommer på något roligt är jätte sugen på att se en bra film på bio eller något senare ikv men vi får se lite ! :) 


Ha en underbar dag alla ! 


ByeBye


Ovido - Quiz & Flashcards