Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Rebecca Lod - 16 mars 2011 12:21

  


När Converse åker fram då får jag riktig vårkänsla ! LOVE <3

Av Rebecca Lod - 16 mars 2011 11:58

  



  



Blå skor från Topshop, 773 kr.
Rutig skjorta från H&M, 198 kr.
Mörka jeans från H&M, 398 kr.
Vit väska från la Redoute, 419 kr.
Solglasögon från H&M, 79 kr.


-------------------------------------------------------------------------------------------------


 



  


Vitt baslinne från H&M, 59:50 Kr
Stora solglasögon från Topshop, 350 Kr
Svart nagellack i färgen Liquid Leather från eleven.se, 98 Kr
Röd veckad kjol från Topshop, 370 Kr 
Svart glansig väska från Asos, 820 Kr

Av Rebecca Lod - 16 mars 2011 11:50


Oj jag sov länge idag ända till kl 11.00 :) Fast det var skönt ! 

Älsklingen ligger fortfarande och slöar i sängen fast ja ska dra upp han nu så han käkar frulle med mig :D Hehee


Idag är det fint och solit ute precis som igår :) 

Undra vad man ska hitta på inte så kul att bara sitta här när de är fint ute fast ja sitter dock fast i trädet och här finns väl inte så mycket att göra ! "/ :P Hehee


Hepp nu ska ja käka frulle ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 16 mars 2011 11:50


Oj jag sov länge idag ända till kl 11.00 :) Fast det var skönt ! 

Älsklingen ligger fortfarande och slöar i sängen fast ja ska dra upp han nu så han käkar frulle med mig :D Hehee


Idag är det fint och solit ute precis som igår :) 

Undra vad man ska hitta på inte så kul att bara sitta här när de är fint ute fast ja sitter dock fast i trädet och här finns väl inte så mycket att göra ! "/ :P Hehee


Hepp nu ska ja käka frulle ! 


ByeBye

Ovido - Quiz & Flashcards