Alla inlägg under maj 2012

Av Rebecca Lod - 12 maj 2012 08:00


God morgon !


Usch sitter här nu i v.21+5 (v22) på måndag och känner hur helsikes veckan 26 närmar sig ! "/ 

Folk säger till mig att äsch tänk inte så mycket på det så ska du se att det går bra !! 

Jag hatar när dom säger det för ingen kan förstå hur jag känner och hur otroligt påfrestande det är då jag inte har några som helst bra erfarenheter i från dessa veckor och framåt båda mina graviditeter har varit en jädra kamp från v26 och frammåt och ingen kommer att förstå hur det är så länge dom själva inte varit där ! 

Jag skriver inte detta för att någon ska tycka synd om mig eller för att "klaga" men det handlar om ett liv ett liv som man älskar från första stund man får veta att det finns till !! 

Och visst allt slutade bra den senaste graviditeten men det kunde lika gärna slutat i ett helvete som fösta gången jag njuter av varje sekund och är så otroligt tacksam och glad att allt slutade bra och att Leon kom ut välmående i v36+5 men det var också en jädra kamp att ta sig dit och jag vågar inte tro att jag skulle få uppleva en "normal" graviditet denna gången heller ! 


Det enda jag kan göra är att hoppas ! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards