Alla inlägg under april 2011

Av Rebecca Lod - 29 april 2011 00:08


Hellu ! 


Usch idag gick vi upp ganska tidigt för älsklingen hade möte i fkp så åkte dit och under tiden så blev det fika på lilla blå för min del med Diana och Sussi :) 

Sedan fick det bli bonken med töserna och älsklingen ! 

En väldigt nyttig dag så att säga :) Hehee


Imorgon eller (idag) drar vi igång med flyttandet för miljonte gången känns de som.. Hehee Ska bli skönt att bo i stan eftersom jag har saknat mina kära vänner som jag inte träffat allt för mycket det sista " / men det ska bli bättre med det nu :)


Hepp nu får det bli sängen och sova för min del så jag orkar upp imorgon ! 


NattiNatti kära läsare ! 

Av Rebecca Lod - 29 april 2011 00:06


 

Av Rebecca Lod - 28 april 2011 00:08


Pankaka av allt ! 


Hahaa Ja nu ikv fick jag världens sammanbrott och bara bröt ihop ! 

Allt känns bara så fruktansvärt jobbigt nu och jag kan bli så jädrans trött på mig själv ! Ni som inte känner mig tänker säkert att det hör ju till när man är gravid men folk i min omgivning förstår nog varför jag känner som jag gör just nu ! 


Denna graviditet är så fruktansvärt känslomässigt jobbig att det för mig inte finns ord !

Men jag MÅSTE och jag SKA övervinna denna rädla och oro som jag har ! 

Och jag hoppas av hela mitt hjärta att i slutändan så är alla rädsla och oro värt det ! 


Tack alla underbara finna vänner och människor som faktiskt lyssnar och bryr sig ! 

Ni är otroligt guld värda !

Av Rebecca Lod - 26 april 2011 21:52


Idag har Jag inte gjort så värst mycket var ute med Jackie och kastade boll en stund sen har jag lagat mat och det blev kycklingfele ris och beasås och slutligen bakade jag en tigerkaka ! 


Snart ska jag nog göra lite popcorn och kolla på Big Brother ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 26 april 2011 16:43


 


 


 


 

Av Rebecca Lod - 24 april 2011 14:04


Hundrafemtontusen barn ringer till Bris varje år och ber om hjälp. 

Fyrahundratusen barn lever med missbrukare eller riskmissbrukare.


Till dig som ser och hör men ingenting gör...

Tystnaden är det största sveket !


Citat av: Morgan Alling

Av Rebecca Lod - 24 april 2011 12:55








 


     


 

Av Rebecca Lod - 19 april 2011 11:45


Tjohoo underbart väder idag också ju och humöret känns som de är på topp just nu iaf ! Gaah jag vill hitta på något skojigt så att jag inte börja tänka och oroa mig för magen m.m utan kan hålla mig på bra humör hela dagen ! :) 


Men vi får väl se vad man hittar på idag nu ska jag iaf käka frukost :) 


ByeBye

Ovido - Quiz & Flashcards