Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Rebecca Lod - 20 mars 2011 23:06


Jag har en sån underbar pojkvän ! 

Han behöver inte göra något speciellt utan det räcker att han bara finns vid min sida så blir ja glad och hela kroppen fylls av lycka ! 

Känns så fantastiskt bra att ha träffat en person som får en att mår så fruktansvärt bra trots att det funnits motgångar och jobbigheter men vi har klarat det tillsammans och de har gjort oss båda mycket starkare att ha en person som man kan dela all glädje och sorg med som man verkligen kan lita på till 100% inte vara rädd att det man säger är pinsamt eller fel känns underbart, jag kan bra vara mig själv utan att skämmas ! 


Trots att jag ibland går utan smink och kan känna mig helt nere och förslappad inte alls snygg för fem öre så älskar han mig !

Jag kan gråta och ha mina dåliga dagar

men trots detta så finns han vid min sida ! 


Jag Älskar dig hjärtat <3

Av Rebecca Lod - 20 mars 2011 12:57


Längtar så till Sommaren ! 



         



          



Mys

Av Rebecca Lod - 20 mars 2011 12:52


Ååh igår sparkade bebis massa i magen :) Så mysigt ! Hehee

Blev iaf lite film och mys med älsklingen i går efter att vi hade varit i fkp en snabbsväng och hälsat på Alex och handlat.


Får se vad denna söndagen har att erbjuda sen ! 


ByeBye

Ovido - Quiz & Flashcards