Alla inlägg under januari 2011

"/

Av Rebecca Lod - 31 januari 2011 12:34


Sitter just nu hos Älgen med Älsklingen  ! 

Älgen ska bjuda på tacos   


Idag mår inte jag så bra "/ Mår jätte illa och känner mig lite hängig men hoppas det blir bättre sen ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 28 januari 2011 00:00


Imorgon åker vi till Edet jag, älsklingen och Diana ! 

Stannar där hela helgen. Skönt att komma bort lite ! 


Usch det finns människor till allt som tror dom är mycket bättre än alla andra men i själva verket har ett så taskigt självförtroende att dom måste spela bäst ! 

Tror nog inte det finns någon människa som irriterar mig så mycket som DENNA person gör !!


Tur jag har världens bästa pojkvän iaf  

Av Rebecca Lod - 27 januari 2011 02:40


Usch just nu snurrar det tusen tankar i mitt huvud typ ! 

Vet varken in eller ut med vissa saker ! 


Älskar iaf min underbara Pojkvän  

Hmm

Av Rebecca Lod - 26 januari 2011 00:01

Hahaa tur att vissa har sådant bra liv och ser sina pengar och sitt jobb som de ändå !
Visst vi har inte massa pengar vi kanske inte hår råd att "glänsa" Men vi klarar oss jävligt bra ändå !
Folk som inte har en aning om varför våran situation är som den är ska inte yppa sig folk runt om kring tror sig veta allt men vet långt i från allt !  

Av Rebecca Lod - 25 januari 2011 04:26


  

Av Rebecca Lod - 18 januari 2011 23:36


Tack underbara kusin Sandra för ditt fina inlägg ! 

Det väcker så fruktansvärt mycket minnen och jag bara älskade att vara hemma hos er ! Det är så fruktansvärt tråkigt att vi inte bor närmre varandra ! 

Men hur långt bort de än känns som att du är så vet jag att jag alltid kan vända mig till dig och jag vet att du skulle lyssna och bry dig och ge mig kloka råd !


Och när ja ibland sitter och tänker så märks det vems fotspår jag gått i och vem jag tagit efter väldigt mycket ! Som du säger så är vi nog väldigt lika varandra och det är jag stolt över   


Älskar dig kära kusin !

Av Rebecca Lod - 18 januari 2011 15:13


Usch vilken jävla mardröm jag hade i natt ! :O Så otroligt verklig och så hemsk !!

Vaknade i panik och började nästan gråta ! Fy fasen hoppas jag aldrig mer behöver han en sådan dröm igen eller att mardrömmen blir sann ! PANIK ! 


Jaha iaf då är man 20 nu då !    Hmm fast känns ju inte så annorlunda ! Hehee

Pappa och Ludde kommer iaf hit sen så ska pappa bjuda på någon god mat !

Gött   Sen får vi väl se vad resten av dagen har att erbjuda ! 


ByeBye 

Ovido - Quiz & Flashcards