Alla inlägg under december 2010

Av Rebecca Lod - 31 december 2010 01:05


Aaw att ha någon man älskar och någon som älskar tillbaks vid sin sida är bara så underbart ! 


Min pojkvän är så bäst och så underbar ! 

Han gör mig verkligen såå lycklig och glad   


Älskar dig Hjärtat   



  

Av Rebecca Lod - 30 december 2010 15:12


Ja Imorgon är det nyår och jag ska vara nykter   

Har inte en aning om vad vi ska hitta på eller om jag och mitt hjärta stannar

hemma det får vi se lite..


Skulle ha träffat Elin igår också men blev inte så för jag inte mådde så bra och somnade ! "/ Men hoppas det blir av snart !   


Just det mitt nyårslöfte blir att sluta röka ! Hehee

Jag ska klara det !!! 


Nu ska jag laga lite maaaat för jag är jätte hungriiiig ! 


ByeBye ! 

Av Rebecca Lod - 30 december 2010 01:00


Usch nu var det ett tag sen jag blogga "/ 

Men det har varit så mycket nu över jul och allt sen har jag varit fruktansvärt trött och slö så har inte orkat ta mig tid till att blogga ! 

Ska försöka bli bättre på de   


För övrigt händer inte så mycket "/ 

Börjar bli trött på att sitta hemma dagarna i enda och bara glo ! 

Blir ganska tråkigt och enformigt i längden så funderar på om jag ska skaffa mig en praktikplats eller något vi får se lite ..


Ne nu är kl mycket så ska krypa ner i sängen med min underbara pojkvän och försöka sova lite   


NattiNatti ! 




    

Av Rebecca Lod - 23 december 2010 10:01


Kom ur Duschen nyss !  Nu ska jag blåsa håret sen platta det efter det ska jag packa ner lite kläder och så som vi ska ha under helgen ! 

Ska även till pappa vid ett och äta lite innan vi drar vidare till Lilla Edet ! 


Kommer nog inte blogga något mer idag eller under helgen så jag hoppas alla får en bra och mysig jul !   




  

Av Rebecca Lod - 22 december 2010 14:54


Idag har vi inte gjort så mycket bara legat framför tvn och kollat på film ! 


Imorgon drar vi till pappa en sväng och käka lite sen efter det åkre vi och hämtar upp Diana och drar vidare till lilla edet där det blir uppe sitta kväll och sedan på fredag firar vi jul där ! Kommer bli mycket bra tror jag ! Sen på lördag åker vi till Älsklingen och Dianas Morfar och äter "julmat"   


Nu ska jag fortsätta att slöa framför tvn och försöka laga lite mat (Y) 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 22 december 2010 03:50


Igår kollade vi på the condemned ganska så bra film ! : )   


Efter det så blev det world trade center filmen dock somnade jag efter halva så får fortsätta sen : P 

  

Av Rebecca Lod - 21 december 2010 17:15


Usch har typ sovit hela dagen för jag har mått illa och varit jätte trött ! 

Blev en promenad ut i kylan så jag vakna till och nu har jag käkat lite mat ! 


Om en liten stund ska jag försöka plocka lite här hemma sen blir det film hela

kvällen !    


Älskar min underbara pojkvän som är bäst 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 20 december 2010 13:16


Ja, nu ska jag snart på hemligt möte ! :) 

Ni kommer nog att få reda på vad det är tids nog ! 

Men än ska jag ha det lite hemligt iaf ett tag till ! :) 

Ska käka lite nu sen fixa iordning mig sen åker jag iväg ! (Y)



Ikv blir det bara luuuuungt och ligga i sängen och kolla på tv och mysa lite med älsklingen ! :)   

Ovido - Quiz & Flashcards