Alla inlägg under december 2010

Av Rebecca Lod - 9 december 2010 18:52


Å vad jag önskar att jag hade massa pengar nu så jag kunde köpa massa inredning till våran "nya" lägenheten ! 

Skulle behöva måla om här också typ sovrummet och tvrummet.


Jaja snart ska jag kolla på paradise hotel och dricka en kopp te   



    


Av Rebecca Lod - 9 december 2010 16:23

Usch har legat och slöat hela dagen nu "/ 

Blev inget Skövde med Elin innan utan det blir en annan dag ist !


Börjar bli hungrig så jag ska nog göra något att käka nu till mig och hjärtat   

Blir kanske en promenad sen senare idag också får se lite ! 


Ha det så bra alla !


ByeBye

Av Rebecca Lod - 9 december 2010 14:20

  




  




  

Av Rebecca Lod - 9 december 2010 11:07

Då har jag varit ute med min gulliga lilla hund  och Älsklingen ligger fortfarande och sover !


Jag funderar på om jag ska följa med Elin till Skövde idag eller inte ? 

Tror jag får ta en kopp kaffe och fundera lite fast först busa med hunden som är helt galen och springer runt    



Skriver senare ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 9 december 2010 01:42

Tjingeling.


Har tänkt att jag ska börja blogga.

Har dock inte en aning om vad jag ska skriva but det löser sig nog   


Nu ska jag iaf göra ett tappert försök och sova lite ! 


ByeBye

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards