Alla inlägg den 11 december 2010

Fix

Av Rebecca Lod - 11 december 2010 16:10

Har prisic badat / duschat skönt skönt ! 
Ska snart göra lite mat sen blir det fix innan pappa kommer och hämtar mig eftersom han är snäll och kör mig till Kinnarp ikv :) 
Får se om jag hinner skriva något inlägg innan jag åker annars skriver jag imorgon igen   

Av Rebecca Lod - 11 december 2010 11:44


 



    

Av Rebecca Lod - 11 december 2010 10:21

God morgon ! 


Nu har jag vaknat och jag är jätte slö så ska ta mig en kopp kaffe snart och kika lite på tv och hoppas på att vakna till ordentligt.


Ikv blir det party med massa trevligt och saknat folk !  

Kommer bli awesome   


Hörs senare ! 


Btw kolla på kommissarie späck igår , den hade sina roliga stunder ! 


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards