Alla inlägg under december 2010

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 13:38

I lördags den 12/4 var jag på lisebergs julmarknad med min underbara pojkvän hans syster och deras pappa med sambo (Fru) ! 



   På vägen till liseberg ! 



  




  

<3



   Jag och Diana :)


  




  




   

Vi ängnade väldigt mycket tid inne i spelhuste tror vi gjorde åt med 300-400 :O¨

Men shit vad kul vi hade ! 


En mycket mysig och lyckad dag !

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 12:48


  




  



  

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 11:42

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 11:00

Ja, nu var jag vaken då ! Tror jag ska ta mig en kopp kaffe för att vakna till ordentligt.


Idag skulle jag behöva gå till arbetsförmedlingen och prata lite med dem.

Sen blir det nog att vi åker till Falköping och hälsar på pappa och ludde   !


Ikv får vi se lite vad vi hittar på har inget bestämt !




  


Nu ska jag dricka kaffe   

Hörs sen kära ni ! 

ByeBye

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 04:46






   

Av Rebecca Lod - 9 december 2010 23:27


Fy nu är jag jätte trött trots att jag bara legat och slöat hela dagen ! 

Så nu får det bli sängen för min del   



  


NattiNatti Hörs imorgon !





Av Rebecca Lod - 9 december 2010 21:51



Hmm jag tror att min blogg kommer att innehålla mycket bilder av saker som inspirerar  mig men även lite om vad jag hittar på om dagarna ! 

( Inte för att mitt liv kanske är så intressant men )   


Kommer säker skriva om något annat intressant också så småningom ! 



Nu ska jag iaf kika film och mysa med min underbara pojkvän och min söta vovve   





  

Ovido - Quiz & Flashcards