Alla inlägg den 10 december 2010

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 23:02

WohOoo Jay tog hem segern   

Fast hade hellre sett att Olle hade vunnit men Jay har en fantastiskt bra röst han också !


  


Jöjöö undra vad man ska hitta på nu då !? Eddie sitter och spelar med Martin och Älgen : P

Fast något kul ska man väl kunna hitta på hoppas jag   


Imorgon är det 20-års fest i Kinnarp. 

Kommer nog bli kanon kul !


Ha det braaa everybody

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 20:28

Sitter just nu och kollar på idol ! 

Hejar la på jay då eftersom min favorit Olle inte längre är kvar "/ 


Ska snart äta lite mat också, blir lugnt och mys ikv !   


ByeBye

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 16:30


  



  



  

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 13:38

I lördags den 12/4 var jag på lisebergs julmarknad med min underbara pojkvän hans syster och deras pappa med sambo (Fru) ! 



   På vägen till liseberg ! 



  




  

<3



   Jag och Diana :)


  




  




   

Vi ängnade väldigt mycket tid inne i spelhuste tror vi gjorde åt med 300-400 :O¨

Men shit vad kul vi hade ! 


En mycket mysig och lyckad dag !

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 12:48


  




  



  

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 11:42

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 11:00

Ja, nu var jag vaken då ! Tror jag ska ta mig en kopp kaffe för att vakna till ordentligt.


Idag skulle jag behöva gå till arbetsförmedlingen och prata lite med dem.

Sen blir det nog att vi åker till Falköping och hälsar på pappa och ludde   !


Ikv får vi se lite vad vi hittar på har inget bestämt !




  


Nu ska jag dricka kaffe   

Hörs sen kära ni ! 

ByeBye

Av Rebecca Lod - 10 december 2010 04:46






   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards