Alla inlägg den 15 december 2010

Av Rebecca Lod - 15 december 2010 03:32


Usch kan inte somna ligger och tänker på massa!

Känner att jag skulle behöva prata med någon som varit med om det jag själv varit med om för snart 2 år sedan ( i mars ) ! 

Skulle vara skönt att bolla tankar och funderingar med någon som verkligen varit med om samma sak och hur man någon gång ska våga och kunna gå vidare utan att känna rädsla hela tiden.

Jag uppskattar och vet att det finns vänner jag kan prata med om detta men det blir ändå inte riktigt samma sak ! "/ 


Just nu känner jag både glädje, sorg och oro ! 


Saknaden är så fruktansvärt stor men samtidigt försöker jag tänka på de som varit positivt vilket verkligen inte är lätt men måste försöka för att kunna gå vidare och orka ! 



Jag är då evigt tacksam att jag har en sådan underbar pojkvän som stöttar mig i alla lägen som finns där när allt e både jobbigt och bra !   


Tindra, du finns alltid i våra tankar !   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards