Alla inlägg den 13 december 2010

?

Av Rebecca Lod - 13 december 2010 22:55


Somliga ser sina pengar som allting, Kärlek och vänskap betyder ingenting.
I skuggan av pengarna, gömmer sig sveket 
Ljuset av en tomficka, visas i kärlek.
Så säg mig nu, varför du är mera värd, vi delar en värld och vi är dom vi är !


[ Block 44 - Somliga ]


Sjukt att pengar ska behöva betyda så mycket och att vissa är mer värda än andra att folk faktiskt kan må riktigt dåligt över att nästa inga pengar ha !

Det finns även dom som gör allt för att få ihop varenda litet öre medans andra födds med turen !


Jaja mycket tankar och funderingar men nu får det iaf bli sängen och sova !



ByeBye

Mys

Av Rebecca Lod - 13 december 2010 20:10

Är JätteJätte trött ! Det fick bli pizza till kvällsmat och mys framför tvn :) 

Blir nog att försöka sova om en stund eller så för jag känner mig helt snurrig och som sagt jätte trött sen har jag sååå fruktansvärt ont i ryggen "/ 

Tror jag måste börja kolla upp den igen eftersom jag har ganska så sne ryggrad !


Imorgon är ett MÅSTE att gå till arbetsförmedlingen också får absolut inte missa de !

Utöver detta så har jag världens bästa pojkvän !   


NattiNatti mina kära blogg läsare !   

Av Rebecca Lod - 13 december 2010 13:31

Ja, jag har varit dålig på att uppdatera min blogg igår och idag. 

Men igår låg jag i sägen hela dagen typ sov och kolla på tv !


Idag så sov jag till typ kl 13.00 :O trotts att ja sov typ hela dagen igår ! Hehee men skönt var det.


Blir ett bad och fixa sig lite sen ska vi iväg en sväng !   


Men jag skriver lite senare när jag kommer hem igen ! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards