Alla inlägg under februari 2011

Av Rebecca Lod - 3 februari 2011 11:45


Blir en sväng till skara snart med Älsklingen och Alex ! 

Fast jag tror jag måste käka något litet innan för ja är jätteJätte Hungrig.. 


Kanske skriver några rader lite senare   


ByeBye !

Av Rebecca Lod - 3 februari 2011 09:18


God morgon sitter just nu och kollar reprisen på sveriges värsta bilförare från förra torsdagen. Jises alltså ! Hahaa man får sig ett gott skratt iaf   


Shit denna veckan har verkligen gått fort känns det som i måndags var jag i skövde med Älsklingen och Älgen och kollade lite sen på tisdagen åkte vi till skövde igen eftersom jag skulle köpa en ny mobil sen köpte jag mig även en stor mysig tröja :)

Igår var jag i fkp och träffade bästaste Belinda det blev en fika på lilla blå och massa prat såå efterlängtat !   

Ja och idag är det torsdag redan så får se var denna dag har att erbjuda !   



Älskar min underbara Sambo ! 

Av Rebecca Lod - 1 februari 2011 11:22


Tjohoo idag får jag nog min nya mobil   

Gött eftersom min har pajat totalt "/


  


Så här ser den nya mobilen ut ! 

Ovido - Quiz & Flashcards