Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Rebecca Lod - 8 februari 2011 14:23

Jag känner mig glad i dag jätte glad !   Gladare än på väldigt länge känns det som just nu !
Hehee Vet inte varför men vaknade till pigg och kännde mig bara otroligt glad !  GÖTT hoppas det håller i sig nu ! 
ByeBye

Av Rebecca Lod - 8 februari 2011 02:22


Har presic kollat på stygga flickors klubb och kollar just nu på dirty dancing utmaningen och ska försöka sova ! 


Usch känner mig lite illamående och känner mig varm hela tiden tror inte jag har feber iaf ! "/  

Bläää känner mig så hängig och känner mig inte som mig själv fast det är väl så ibland ! Jajaa det blir väl bra snart hoppas jag mycket förändring och mycket som händer just nu ! 

Har ju en underbar pojkvän som tar hand om mig     


Fast just nu känner jag att jag vill komma här i från vill inte alls vara här i Tidahom ! I början trivdes jag jätte bra och vist de är jätte skönt att komma ifrån och komma till ett nytt ställe med dehär är inget ställe för mig känns det som nu iaf..


Jajaa Sov gott alla.



NattiNatti !

Ovido - Quiz & Flashcards