Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Rebecca Lod - 13 februari 2011 17:18


Så nu håller jag på med maten ! :) Det blir kyckling med massa grönsaker och potatis som man sätter in i ugnen får se vad min pojkvän tycker om detta :) Hehee Det lät iaf gott när jag läste om det ! 


ByeBye

Av Rebecca Lod - 13 februari 2011 02:28


Shit, sitter just nu på en sida som heter Familjeliv.se då jag fått tips om denna sida då det finns många som varit med om samma sak som jag själv gått igenom! 

(Ni som känner mig vet vad jag pratar om.)

Jag vet inte riktigt om de är en sida för mig eller inte "/  

just nu så blir jag bara orolig av att läsa om de folk skriver !! 

Jag har iof bara gått igenom några få länkar och kanske bara valt "fel" länk får se om jag ger det en chans till eller om de jag läst avskräcker mig !


Men hur ska man våga och hur ska man göra för att kunna tänka positivt och tänka att "denhär gången går det bra" ?

Alla tjatar om att tänk positivt !!! Jo visst jag förstår det men de är lättare sagt än gjort !

Första gången jag var gravid så fanns det inte än tanke för mig att något kunde hända !! ? :O Men det visade sig vara fel trots alla positiva tankar ! 

Men denna gång finns alltid en liten tanke att något kan gå fel något kan hända ! 

Hur gör folk för att orka och våga försöka igen ! ?

Våga försöka och våga tro !?


Gaah tusen tankar ! Men det är bara att hålla humöret uppe och hoppas på det bästa !    God Natt


Ovido - Quiz & Flashcards