Alla inlägg den 18 april 2011

Av Rebecca Lod - 18 april 2011 17:00


     

Av Rebecca Lod - 18 april 2011 16:49


Shit vilket underbart väder det är idag eller ! Riktigt varm och skönt ! 


Har som sagt varit på MVC idag och allt såg bra ut !

Fast jag har kommit in i en period där jag inte kan glädjas åt min graviditet fullt ut jag känner mig bara orolig och nervös hela tiden trots att läkarna säger att allt ser bra ut !

Tror att det kan ha att göra med att jag börjar närma mig v.26 då mitt lilla ängla barn föddes ! 

Jag vet att jag ska försöka tänka positivt och inte tänka så mycket på de negativa men det går liksom inte ju "/ Fast ibland försöker jag att tänka att i fall något skulle hända så finns det inte så mycket jag kan göra åt det ! 

Händer det så händer det liksom ! 

Jajaa vi får hoppas på det bästaste i slutändan ! :) 


Snart blir det lite käk sen får vi se vad vi ska hitta på ! 


ByeBye


Av Rebecca Lod - 18 april 2011 08:12


God Morgon !

Idag är det uppe med tuppen ska snart gå upp göra iordning lite frukost sen ska jag gör mig klar sedan bär det av in till fkp och fixa lite ärenden och sen vidare till Tidaholm för möte på MVC !

Får se vad man ska hitta på sen kanske hinner träffa Belinda en stund idag också :) !


ByeBye hoppas alla får en bra dag ! 

Ovido - Quiz & Flashcards