Alla inlägg den 5 april 2011

H&M

Av Rebecca Lod - 5 april 2011 23:10


 



 

Av Rebecca Lod - 5 april 2011 23:04


Aah ibland känns det som att ja vill kunna sova ända till augusti för att slippa känna all smärta i ryggen och så har jag börjat få jätte ont i fötterna också "/ Det skulle även vara skönt att sova bort all oro man har i kroppen ! Skit jobbigt men förhoppningsvis så kommer vi ju får en liten goding så de är värt det i slutändan men ändå för stunden är det skit jobbigt !


Har iaf precis kollat på Big Brother sen har jag tänkt att jag ska försöka sova om en liten stund och jag hoppas verkligen att jag ska kunna somna och få sova lite i natt iaf ! :) För jag är skiiiit trött !


Älskar min underbara pojkvän och är fruktansvärt glad att han står ut med mig och mitt humör just nu ! : ) 


NattiNatti alla !

Av Rebecca Lod - 5 april 2011 00:11

  

  




     




   

Ovido - Quiz & Flashcards