Alla inlägg under maj 2011

Av Rebecca Lod - 12 maj 2011 12:16


Det kommer de tillfällen då man bara vill ge upp och man bara inte orkar mer !

Men jag ska och jag måste orka detta ! 

GE MIG STYRKA !

Av Rebecca Lod - 9 maj 2011 23:55


Fruktansvärt att allt ska drabba en och samma personer ! 

Finns det aldrig något slut ?


En sak har ja lärt mig nu chansa aldrig om du inte är berädd på vad som kan hända !

Det är inte alltid givet att det ska g bra ! 


Men vi ska vara starka och ta oss igenom detta oavstt vad som händer ! 

Nu har vi iaf en chans att förbereda oss på både det bäst och det värsta och jag är tacksam för min underbara pojkvän som finns här hela tiden oavsett hur jobbigt det är och som pushar mig till att orka ! 

Jag gör mitt bästa mer kan jag inte göra ! 


Av Rebecca Lod - 6 maj 2011 13:15


 


 

---

Av Rebecca Lod - 6 maj 2011 00:20


Hellu eller ja god kväll ;) 


Kontrollen som jag var på tidigare gick bra och det såg bra ut än så länge :) 

Ska på en likadan kontroll igen i slutet av månaden för säkerhetens skull iaf !

Känns skönt att dom håller lite koll trotts att de ser bra ut just nu men det kan ju faktiskt ändra sig ganska fort ! Så det känns skönt med lite extra kontroller..


Nu ska jag försöka sova lite så jag orkar upp imorgon ska städa och sen fixa lite ärenden i stan ! 


NattiNatti ..

Av Rebecca Lod - 5 maj 2011 12:34


Eftersom vi ska till skövde idag ska jag nog passa på att kolla efter ett par tygskor antingen helvita eller blommiga ! :)


 



 

Av Rebecca Lod - 5 maj 2011 10:20


God morgon ! 


Nu är jag vaken och har ätit lite frukost ! 

Ska ner till stan en snabbsväng snart tänkte jag ! 

Idag ska jag och älsklingen iväg på en kontroll i skövde och jag är jätte nervös !? :O 

Vet inte riktigt varför jag är nervös brukar inte vara det när jag ska på kontroller men just idag är jag det !

Är väl kanske orolig att det ska vara något eller nått med våran lilla goding i magen...

Jajaa det återstår och se om någon timma hur det går ! 


Nu ska jag fortsätta fixa lite så jag hinner med allat idag !

Skriver nog ett inlägg sen lite senare :)

Byebye 

Av Rebecca Lod - 4 maj 2011 20:21


Wohoo Idag har jag och min sötnos till älskling varit och fikat tillsammans det var jätte mysigt ! :) <3 

Sen efter en stund när vi kom hem var Diana snäll och bjöd på pizza ! 

En riktig göttedag fast ganska onyttigt ; ) Hehee


Snart har jag tänkt käka lite igen och kolla lite på tv och när älsklingen kommer hem blir det massa mys ! :) <3


Imorgon blir det skövde en sväng för en kontroll och se så allt är bra med

lilla bebisen och efter det ska jag nog träffa Belinda en stund ! :)


Hoppas alla andra haft en bra dag ! 

Av Rebecca Lod - 3 maj 2011 23:36


Usch vilken dag det har varit " /


Fick inte en bra start på dagen  precis om man säger så sen har inte dagen

blivit bätte ! 

Men vi får hoppas att detta fixar sig ! 


Nu på kvällen kikade jag Desperate Housewives och Big Brother till det blev det lite yoghurt med mango och hallon på :) Mmh gott var det..




Ska väl snart försöka sova så man orkar med morgon dagen ! 

Älskar min fantastiska pojkvän <3

NattiNatti !

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards