Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Rebecca Lod - 2 maj 2011 00:59


Usch ja det har blivit ganska dåligt med inlägg här det sista ! "/ 

Men jag har varken haft ork eller lust till att blogg ett tag nu fast ska försöka bättra mig med det ! 


I helgen har vi flyttat och flyttat och flyttat usch jätte jobbigt trotts att ja knappt gjort något ;) Hahaa 


Fick även ett jätte tråkigt sms av en kompis i lördags ! 

Så fruktansvärt hemskt och kan verkligen känna deras smärta och sorg ! 

Jag vet själv att detta är inget man vill gå igenom och att det kommer bli en tuff tid fram över ! 

Känner dock er inte så väl Men jag vet att ni har många nära och kära som tänker på er och som kommer finnas vid eran sida !

Styrke tankar till er ! 


                     ---------------------------------------------------------


Imorgon blir det till att fortsätta och packa upp det sista sen ska jag följa med pappa och välja tapeter till hans nya lägenhet !


Men nu sängen för jag är fruktansvärt trött !

NattiNatti ! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards