Alla inlägg under januari 2011

"/

Av Rebecca Lod - 5 januari 2011 01:43


Usch humöret har verkligen inte varit på topp idag "/ 

Vet inte varför men har bara känt mig irriterad på allt ! 

Hmm hoppas på en bättre dag imorgon ! 


Har tänkt och funderat väldigt mycket idag och tänk vad mycket som döljer sig inom folk egentligen utan att man märker det, tänk vad mycket folk varit och är med om utan att vi förstår eller ens anar vad som försiggår ! 


Det är hemsk att det ska behöva vara så många människor som mår så fruktansvärt dåligt på olika sätt och att vi dessutom inte vågar berätta de utan istället ler och låtsas som allt är bra ! 


Jaja nu ska ja sluta skriva massa och sätta igång en film ist och försöka sova ! 


NattiNatti 

Av Rebecca Lod - 3 januari 2011 21:06


Sitter just nu och kollar på Waterboy som går på tv ( bra? )

Finns inte så mycket annat att kolla på iaf ! 


Hela Helgen har spenderats hemma   Skönt ! 

Pappa var snäll och kom med smörgåstårta igår till mig och mitt hjärta Såå GOTT! Hehee

Och i lördags tillagade jag älgkött helt själv   

Eller nästa hahaa ringde och fråga pappa hur man skulle tillaga det bäst så det inte blir så torrt ! 

Men jag själv tyckte att det blev väldigt gott ihop med Ris och champinjonsås ! 


Nu ska jag iaf käka riskakor och kolla vidare på filmen ! 


ByeBye ! 

Av Rebecca Lod - 1 januari 2011 13:49


Ja det verkar som att vissa hade en bra nyår å andra inte .. 

Själv satt jag och mitt hjärta hemma och kolla på film och myste hela nyår ! 

Ganska skönt faktiskt att slippa all trängsel ute alla extremt fulla människor alla de som ska bråka m.m


Men Hoppas de flesta fick ett bra nyår iaf !   



  


Ovido - Quiz & Flashcards