Alla inlägg under januari 2011

...

Av Rebecca Lod - 17 januari 2011 20:15

Usch idag sov jag ganska länge fast det var himlans gött :) 
Det blev inte av att vi kika på Bert igår utan det blev hela säsong 1 av solsidan ist :) 
Men får väl kolla på Bert idag ist ! 
Nu ska jag försöka göra något att äta är jätte hungrig ! 
Blir nog korv stroganoff och ris :) Mmh
ByeBye

Av Rebecca Lod - 16 januari 2011 21:04


Sitter just nu och väntar på älsklingen som är ute med Alex en sväng ! 

När hjärtat kommer hem blir det mys framför Bert den siste oskulden xD Hahaa Var årsedan man såg den !! 


Pappa var här och hälsade på en lite stund förut och på tisdag fyller jag ju 20 så då kommer pappa och Ludde hit och så ska vi äta gott och ha de mysigt !   


Nu ska jag typ städa lite eller något tills älsk kommer hem !   


ByeBye


Av Rebecca Lod - 11 januari 2011 19:10


Gaaah jag står inte ut här i Tidaholm längre !

Vist de är jätte skönt att komma i från fkp och jag trivs men jag har verkligen inget att göra här ! Saknar mina kompisar och allt !! "/ 


Fasen jaja ska iaf försöka göra lite mat ! 


ByeBye ! 

Av Rebecca Lod - 8 januari 2011 16:44


Sitter i Trädet just nu och ska spendera helgen här ! 

Igår satt vi och spela spel m.m Mycket roligt och mysigt ! 


Usch jag fryser hur mycket som helst har gjort det sen igår "/ 

Kanske börjar bli sjuk !?

Det hjälper inte att jag tar på mig massa tröjer m.m jag fryser ändååå ! :O

Hoppas de går över snart ! 


ikv får vi se vad vi hittar på kanske film eller något !?

Få se få se ! 


ByeBye ! 

Av Rebecca Lod - 7 januari 2011 02:09


Hmm ja det finns verkligen inget att göra vid denna tid ! ? :O Hahaa

Fast det är väl inte meningen att man ska vara uppe vid denna tiden men ja kan ju inte somna "/ 


Sitter just nu och pratar med Sofia på FB chatten ; P Hahaa 

Gud så vi människor håller på egentligen ;O Skit snack hit å skit snack dit ;) Höhööö

Ajja blir väl att kolla en film snart och hoppas på att somna :) 


NattiNatti

Av Rebecca Lod - 5 januari 2011 16:28


Herregud idag ska Martin och Älsklingen fixa maten ! Hmm undra hur detta ska gå !? Hahaa Bra hoppas ja   


Idag blir det tvätta och film resten av dagen ! 


byebye

Ovido - Quiz & Flashcards