Alla inlägg den 30 november 2011

Av Rebecca Lod - 30 november 2011 11:54


Hej !

Usch nu har jag varit dålig på att uppdatera igen ! "/ 

Men när jag tänkt att jag ska blogga så är det alltid något annat som kommer ivägen ! 


Äntligen verkar det som att min lilla godning blivit frisk lite snorig är han väl fortfarande men ingen feber och han är pigg och för det mesta glad :) 


Ihelgen var jag och lillkillen iväg med pappa och kollade i stan sedan har vi också varit på "loppis" hitade massa  fina saker till jätte bra priser ! :) har alltid fått för mig att det bara finns massa skit och bröte dock finns det ju mycket av de med men det finns ju faktiskt riktigt bra och fina saker också så det blir att gå dit och kika fler gånger ! :)

Igår var jag iväg och träffa mina fina tjejer Hanna Och Emelie tog en fika på stan och tjötade massa så idag får vi väl se vad vad vi kan hitta på, jag skulle behöva städa men har verkligen ingen ork till det då jag hade så fruktansvärt ont imagen igår och i natt och känner fortfarande av lite till och från ! "/


Nu ska jag passa på att ta en god smörgås och lite te framför tvn medans mammas goding sover ! 


Hoppas alla får en bra dag ! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards