Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Saknad !

Av Rebecca Lod - 13 oktober 2011 23:51


Kan man någonsin riktigt förstå att en person man verkligen älskar helt plötsligt bara försvinner från en ?


 


 Jag fick låna en ängel som Spred ljus i mitt liv med varje andetag...


Om du ändå kunde vara här med oss du skulle vara så stolt över din lille bror men jag vet att du har det bra och att du vakar över oss alla dag som natt ! 


Saknad och Älskad <3

 
 
BM

BM

14 oktober 2011 00:22

Åh, vad tungt!!
Kan nog inte ens föreställa mig eran sorg och det ni gått igenom, men ville i alla fall skriva ett par rader när jag ändå tittade förbi.
All lycka önskar jag er med lillkillen!
Kram BM

http://alkoholberoende.blogpot.com

 
Ingen bild

mary jane

19 oktober 2011 23:10

Du känner mig inte men..


Mother, father, please don´t mourn for me;
I´m still here though you don´t see.
I´m right by your side each night and day
And within your heart I long to stay.

My body is gone, but I´m always near
I´m everything you feel or hear.
My spirit is free, but I´ll never departas
long as you keep me alive in your heart.

I´ll never wander out of your sight
I´m the brightest star on a summer night.
I´ll never be beyond your reach
I´m the warm moist sand when you´re at the beach
I´m the colorful leaves when fall comes aroundand
the pure white snow that blankets the ground.

I´m the beautiful flowers of which you are so fond
the clear cool water in a quiet pond.
I´m the first bright blossom you´ll see in the spring
the first warm raindrop that april will bring
I´m the first ray of light when the sun starts to shine
And you´ll see that the face in the moon is mine.

When you start thinking there´s no one to love you,
you can talk to me, through the Lord above you.
I´ll whisper my answer through the leaves on the trees
and you´ll feel my presence in the soft summer breeze.

I´m the hot salty tears when you weepand the beautiful
dreams that come when you sleep.
I´m the smile you see on a babys face.
Just look for me mummy, daddy, I´m everyplace!

 
Johanna - Mamma till Sami

Johanna - Mamma till Sami

21 november 2011 16:32

Jag beklagar verkligen :(

http://lyyckligaste.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Lod - 24 april 2013 15:04

              Lite inspiration...                 Efter ett tag med uppehåll har jag nu tänkt försöka bli lite bättre på det här med att uppdatera !      ...

Av Rebecca Lod - 1 oktober 2012 16:46

Vi är fortfarande kvar på sjukhuset och i natt fick Casper åka upp till intensiven för att kunna få mer smärtalindring dock blir han alldeles för trött av morfinet och glömmer ibland av att andas därför ska han nu få ligga med resperator (stavning) f...

Av Rebecca Lod - 30 september 2012 23:13

Nu har jag åter igen varit dålig på att uppdatera! Men hur som helst den 11september blev Leon storebror till en liten Casper! Men just nu ligger vi på barnsjukhuset i Göteborg då Casper fått i princip svinkoppor och en annan bakterie som äter upp ...

Av Rebecca Lod - 7 juni 2012 16:45

  "Du är vacker som du är, du måste vara som du var.Det är knappast fel på dig, det är fel hur världen är idag.Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra.För innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar."       ...

Av Rebecca Lod - 12 maj 2012 08:00

  God morgon !   Usch sitter här nu i v.21+5 (v22) på måndag och känner hur helsikes veckan 26 närmar sig ! "/  Folk säger till mig att äsch tänk inte så mycket på det så ska du se att det går bra !!  Jag hatar när dom säger det för ingen k...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards